Czasopismo "Abecadło" styczeń 2021

 Dziś zajrzymy sobie do środka naszego ulubionego czasopisma jakim jest "Abecadło". Co prawda styczeń powoli dobiega końca, ale jeszcze przez tydzień można znaleźć w kioskach styczniowy numer tego magazynu. Gorąco zachęcam do sięgania po tę gazetkę, bo jest to naprawdę jedna z lepszych propozycji jeśli chodzi o prasę dziecięcą. My "Abecadło" znamy już od wielu lat, najpierw rozwiązywał je Filip, a od dłuższego już czasu po gazetkę sięga Kubuś.


"Abecadło" to czasopismo edukacyjne dla dzieci w wieku 3-6 lat, w którym znajdą one wiele ciekawych zadań, ciekawostek i czytanek. 

W styczniowym numerze na początku mamy wierszyk o Babci i Dziadku oraz jak zawsze przegląd najważniejszych dni w miesiącu. Dalej zaczyna się zabawa w czytanie- są to zarówno proste ćwiczenia do wykonania, jak i dwie czytanki. Co ciekawe jeszcze do niedawna, to ja czytałam te czytanki Kubusiowi, a teraz to on czyta mi. Po czytankach zaczynają się strony z kolejnymi zadaniami do wykonania. Są to między innymi- labirynt, nauka literek A i M oraz cyfr 1 i 2, rysowanie po śladzie, szukanie różnic, układanie historyjki obrazkowej, sudoku i krzyżówka. 

Cieszę się, że nie zabrakło również nauki angielskiego oraz propozycji na wykonanie pracy plastycznej. Natomiast na samym końcu jak zawsze na dzieci czeka kilka ciekawostek przyrodniczych oraz konkurs plastyczny. 





Czasopismo ukazuje się co miesiąc. Ma 24 strony. Kosztuje 7,99 zł. 



Komentarze

  1. Fajne są takie czasopisma. Gdy byłam dzieckiem mama też mi takie kupowała, ale nie pamiętam już tytułu, to było ponad 20 lat temu. :(

    Pozdrawiam,
    Karolina z TAMczytam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ze swojego dzieciństwa pamiętam czasopismo "Miś"- uwielbiałam!

      Usuń
  2. Szukamy właśnie czegoś nowego do biblioteki i myślę, że ta gazetka by się sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno. Co prawda jest tu sporo zadań do robienia, ale jest też dużo fajnych rzeczy do poczytania.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. a także liczenia oraz wielu innych umiejętności:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej