To My! Dwa Kapciuszki!

Dziecięca wyobraźnia nie ma granic. Pamiętam, że jako dziecko wierzyłam w to, że pod moją nieobecność lub w czasie snu zabawki ożywiają. Chodzą po pokoju, rozmawiają, prowadzą własne życie. I pewnie nie byłam w tych wierzeniach sama (mój mąż przyznał się, że również tak uważał:D).
A skoro ożywają zabawki, to może także i inne rzeczy? Chociażby takie buciki, parasolki i ubranka...


Właśnie takie sekretne życie różnych domowych przedmiotów opisała Maria Krüger, w swojej książce "To my! Dwa kapciuszki!". Do tej pory autorkę tą kojarzyłam z książką "Karolcia" (którą zresztą bardzo lubiłam), jak się okazuje ma ona na swoim koncie także inne pozycje dla dzieci.
"To my! Dwa kapciuszki!" to książka opowiadająca o perypetiach dwóch kapci należących do małej Gosi. Kiedy Gosia wychodzi do przedszkola, a rodzice do pracy kapciuszki zaczynają zwiedzanie mieszkania. Przeżywają różne przygody, rozmawiają, bawią się. W całym domu robi się wesoło i głośno. Bo przecież nie tylko kapciuszki ożywają, ale także ubrania, parasolki, zabawki a nawet bombki na choince. Tylko później mama i Gosia dziwią się, że kapciuszki znajdują się w innym miejscu niż je zostawiły...


Każde dziecko lubi fantazjować, a ta książka jest idealna do tego, aby tą dziecięcą fantazję pobudzać. Jest napisana prostym językiem, przedstawia sytuacje, które są zrozumiałe dla dzieci. Choć jak na książkę dla dzieci, jest dość długa, to jednak duża czcionka i krótkie rozdziały znacznie usprawniają czytanie. Myślę, że to idealna lektura zarówno dla dzieci, które rozpoczynają samodzielne czytanie, jak i dla tych młodszych, którym jeszcze czytają rodzice.



Kilka informacji o książce:
Autor: Marii Krüger
Wydawnictwo: Siedmioróg
Okładka: miękka
Liczba stron: 160
Rok wydania: 2018
Cena: 19,99 zł z okładki, aktualnie 9,99 zł
Książka na stronie wydawnictwa- kliknij tutaj


Komentarze

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej