Opowieści biblijne na dobranoc

Kiedy byłam mała bardzo lubiłam słuchać biblijnych opowieści. Lubiłam kiedy rodzice opowiadali mi o Arce Noego czy o narodzeniu Jezusa. Nie pamiętam czy miałam jakąś Biblię dla dzieci, ale wydaje mi się, że nie.
Mój Filip również lubi takie opowieści. Zapewne traktuje je jak bajki, choć często wspominam, że są one prawdziwe. W każdym razie chętnie ich słucha, a ja cieszę się, że buduję w nim podwaliny do wiary, którą mam nadzieję nabędzie w przyszłości.
Kiedy dotarła do nas najnowsza książeczka Filip od razu zabrał się do jej przeglądania. Akurat była u nas babcia, która szybko została zaprzęgnięta do czytania:) Trudno mi stwierdzić komu książka podobała się bardziej, czy Filipowi, który słuchał uważnie, czy mojej mamie, która co chwila wtrącała uwagi, jaka ta książka jest piękna, jakie ma ładne ilustracje i jakie ciekawe historie.


"Opowieści biblijne na dobranoc" to nowość od wydawnictwa Promic. Jest to zbiór kilkunastu najbardziej znanych biblijnych historii. Jest tu opowieść o Mojżeszu, Noe, Dawidzie, Jezusie i kilku innych postaciach znanych nam z kart Biblii. Każda historia napisana jest w taki sposób, aby wyciszyć dziecko- nie bez powodu książka ma w tytule opowieści na dobranoc. Idealnie nadaje się do czytania przed snem. Historie są spokojne i nastrojowe, a każda z nich zakończona jest krótką modlitwą.
Oczywiście nie byłoby dobrej książki dla dzieci bez pięknych ilustracji. Dla małych czytelników obrazki to podstawa. W "Opowieściach biblijnych na dobranoc" ilustracji nie brakuje. Cała książka jest kolorowa i atrakcyjna wizualnie.
Książka idealnie nadaje się na prezent, ma nawet miejsce na wpisanie dedykacji.
Warto mieć ją w swojej biblioteczce, bo jest nie tylko idealną lekturą na dobranoc, ale również dobrym pretekstem na wprowadzenie dziecka w świat chrześcijańskiej wiary i wartości. Każda przeczytana historia może stać się podwaliną do rozmowy i zgłębiania tematu przez naszą pociechę.



Kilka informacji o książce:
Wydawnictwo: Promic Wydawnictwo Księży Marianów
Okładka: miękka
Rok wydania: 2017
Liczba stron: 122
Cena: 24,90 zł
Książka na stronie wydawnictwa kliknij tutaj



Komentarze

  1. Jako dziecko osłuchałam się historii biblijnych jak chyba mało kto. Miałam takie kilkutomowe ilustrowane jakby Pismo Św. dla dzieci. To była moja ulubiona lektura. Mój tata czytał mi to miliony razy. Do tej pory jak słyszę różne fragmenty Pisma Św. w kościele to przed oczami mam obrazki z tych moich książeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie wydane. Moja córcia ma teraz religię i jest zachwycona opowieściami księdza więc podsunęłaś mi idealny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej