Środki czyszczące Flo

Kilka tygodni temu opisywałam Wam środki piorące marki Flo (wpis znajdziecie tutaj ). Na koniec wspomniałam, że marka ta ma w swojej ofercie także wiele innych produktów, które chciałabym wypróbować. I tak też się stało.

W ostatnich dniach miałam okazję wypróbować 4 środki czyszczące marki Flo. Były to:
-płyn uniwersalny do czyszczenia o zapachu Tropikalny Eukaliptus
-płyn uniwersalny do czyszczenia o zapachu Hiszpańskie Pomelo
-płyn do naczyń o zapachu owocowym oraz
-balsam do naczyń z olejem arganowym


Tak jak wspominałam w poprzednim poście dla mnie najważniejszą rzeczą w tego typy produktach jest zapach. Nie może być mdły, drażniący, zbyt intensywny, bo wtedy sprzątanie kończy się u mnie mdłościami. Pod tym względem produkty Flo odpowiadają mi idealnie. Choć pachną dość intensywnie, to jednak jest to zapach dla mnie przyjemny. Lubię jak po sprzątaniu mieszkanie ładnie pachnie, a po umyciu podłóg płynami uniwersalnymi tak właśnie jest.
Płyny do naczyń również pachną ładnie, niezbyt intensywnie, po opłukaniu naczyń wodą zapach nie jest wyczuwalny.


Druga ważna cecha to oczywiście skuteczność. Co nam po ładnym zapachu, jeśli środek czyszczący nie spełniałby swojej funkcji. Ale nie w tym przypadku. Produkty Flo są skuteczne, ładnie doczyszczają myte powierzchnie. Są wydajne- do jednego sprzątania wystarczy niewielka ilość płynu. Płyny do mycia naczyń dobrze radzą sobie nawet z mocno zabrudzonymi tłustymi garami. Szczególnie przypadł mi do gustu balsam z olejem arganowym ze względu na wygodny dozownik. Z kolei pod względem zapachu bardziej odpowiada mi płyn malinowy. Pachnie jak cukierki:D


Podsumowując- kolejne przetestowane przeze mnie produkty Flo to kolejny strzał w dziesiątkę. Jest to marka, która bardzo przypadła mi do gustu i na pewno będę sięgała po nią podczas zakupów.

Zachęcam Was do zajrzenia na stronę internetową, gdzie znajdziecie opis wszystkich dostępnych w Polsce produktów.



Komentarze

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej