Magic Pocket- czasopismo dla dzieci

Pokażę Wam dzisiaj kolejne czasopismo dla dzieci wydawane przez Wydawnictwo Media Service Zawada. Przyznam, że zetknęłam się z tym magazynem po raz pierwszy, nigdy nawet nie zwróciłam na tę gazetkę uwagi.


Zacznę od dodatku, bo niewątpliwe to są ulubione elementy dzieciaków jeśli chodzi o tego typu czasopisma. W naszym zestawie była figurka niebieskiego pieska wraz z jego krótkim opisem oraz kilka innych małych gumowych figurek, niestety rozkładanych, co przy moich dzieciach nie wróży im długiej przyszłości. Nie jestem pewna, czy to są na pewno wszystkie figurki, ale chyba tak. Chłopcy od razu zabrali je do zabawy, więc mogło się coś zagubić.


Jeśli chodzi o samą gazetkę, to bardzo podoba mi się jej treść. Motyw tego numeru to Wakacje z zamkami. Na samym początku znajdują się dwie strony z opisem kilku znanych zamków- zarówno z Polski, jak i z innych krajów.


Następnie mamy ciekawe wakacyjne opowiadanie (również nawiązujące do tematyki zamków), a po nim kilka pytań sprawdzających uważne czytanie/słuchanie.


Kolejna strona to króciutki wywiad z aktorem Adamem Fidusiewiczem, w ramach programu Pamiętnik Chrumasa- jest to kampania promująca zdrowe odżywianie w szkołach.
Następnie dochodzimy do gry planszowej- Tajemnicze zamczysko.


Następnie w gazetce znajduje się kilka zadań do rozwiązywania oraz słodkie zdjęcia zwierzaków.


Kolejne dwie strony to reklama sklepu z odzieżą i to jest (jedyny!) minus magazynu. Wiem, że reklamy w tego typu czasopismach są nieuniknione i z reguły mi nie przeszkadzają, to jednak 2 pełne strony uważam za grubą przesadę. Raczej nikt nie chce płacić za oglądanie reklam w miejscu, które powinno być przeznaczone np. na zadania dla dzieci.

Na samym końcu mamy natomiast stronę poświęconą zwierzakowi i w tym numerze jest to fretka. Dzieci mogą przeczytać o pielęgnacji takiego zwierzęcia, żywieniu, o tym co fretki lubią, a czego nie.


Na zakończenie jest jeszcze konkurs plastyczny z atrakcyjnymi nagrodami oraz zdjęcia dodatków, jakie znajdą się w następnym numerze.
Koszt magazynu to 12,99 zł, ukazuje się co dwa miesiące.

Podsumowując- czasopismo bardzo mi się podoba zarówno pod względem treści, jak i grafiki. Myślę, że cena jest atrakcyjna biorąc pod uwagę ciekawe dodatki. Jedyny minus już wspomniałam, ale nie rzutuje on na moją ogólną opinię. Myślę, że jest to wartościowa gazetka dla dzieci.

Za możliwość zapoznania się z czasopismem dziękujemy Wydawnictwu

Komentarze

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej