Ulica Radosna- propozycja książkowa dla dzieci

 W dzisiejszym wpisie mam przyjemność przedstawić Wam kolejną przepięknie wydaną, wartościową książkę dla dzieci. Poznamy w niej mieszkańców pewnej kamienicy mieszczącej się przy ulicy Radosnej 123. Ten z pozoru zwyczajny budynek to dom wielu sympatycznych osób, które wspólnie przeżywają różne wydarzenia. Zapraszam Was do świata wykreowanego przez Lodovica Cima i do kamienicy, która tętni życiem o każdej porze roku. 


"Ulica Radosna 123" to książka, którą znalazłam w ofercie księgarni TaniaKsiazka.pl. Przyznaję, że pierwszym co przyciągnęło mój wzrok była piękna okładka. Kiedy odebrałam przesyłkę z książką to właśnie okładka dosłownie mnie zachwyciła! Widnieje na niej tytułowa kamienica, w której mamy prawdziwe okienka, przez które prześwitują fragmenty wewnętrznego obrazka. To proste rozwiązanie daje niesamowity efekt, który ogromnie mi się podoba! Byłam pewna, że tak wspaniała oprawa musi iść w parze z równie dobrą treścią i na szczęście nie pomyliłam się. Książka jest cudowna, pełna radości, ciekawa i naprawdę klimatyczna. 

Kamienica przy Radosnej 123 to miejsce, w którym duży się dzieje. Mieszka tu kilka rodzin, nad którymi pieczę trzyma dobry stróż Angelo, złota rączka i człowiek z sercem na dłoni. To właśnie do Angela uwielbiają przychodzić najmłodsi mieszkańcy kamienicy. Starszy pan zawsze ma dla nich interesujące opowieści, ciekawe zadania, a przede wszystkim psa, z którym uwielbiają bawić się wszystkie dzieci. Wśród najmłodszych mieszkańców poznać możemy m.in siedmioletniego Pietra oraz grupę jego przyjaciół. Dzieci uwielbiają wspólnie spędzać czas i z każdej, nawet zwykłej czynności czerpać radość. 


Książkowa opowieść podzielona jest na 12 rozdziałów, z czego każdy odpowiada kolejnemu miesiącowi. W każdym rozdziale znajdziemy osobną mini opowieść rozgrywającą się w kamienicy przy Radosnej lub w miejscach, do których udają się nasi bohaterowie. Choć wszystkie rozdziały czyta się fantastycznie, to bez wątpienia najbardziej klimatyczny jest rozdział ostatni przesiąknięty atmosferą świąt Bożego Narodzenia. 


"Ulica Radosna 123" to wspaniała propozycja do wspólnego czytania z dziećmi. Ze względu na spokojną fabułę książką doskonale sprawdzi się do czytania przed snem. To również idealna lektura dla dzieci, które potrafią już samodzielnie czytać. Ja jestem tym tytułem oczarowana. 

 

Zachęcam do odwiedzenia strony księgarni TaniaKsiazka.pl- czeka tam mnóstwo nowości dla dużych i małych czytelników. 



 

*Post powstał dzięki współpracy recenzenckiej z księgarnią taniaksiążka.pl

Komentarze

  1. Na pewno z zainteresowaniem zapoznam się z nią z młodszą kuzynką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa książeczka. Myślę, że najmłodszym przypadnie do gustu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej