Power Rangers- książki pełne zadań, faktów i ciekawostek

Znacie Power Rangers? Ja do dziś pamiętam jak oglądałyśmy to razem z siostrą i obsadzałyśmy się w rolach Rangersów- ja byłam zawsze żółtą wojowniczką, a moja siostra różową. Bardzo lubiłyśmy oglądać ten serial na popularnym wtedy kanale Fox Kids. Power Rangers przypomniało mi się ostatnio, kiedy zobaczyłam nowe książki w ofercie wydawnictwa HarperKids. Ucieszyłam się bardzo, bo lubię odbywać takie sentymentalne podróże do czasów mojego dzieciństwa. Pomyślałam też, że przy okazji pokażę serial moim chłopakom. Nieco się jednak zdziwiłam, kiedy wzięłam już książki do ręki i okazało się, że nie do końca przypominają one ten serial, który pamiętam. Jak się okazuje Power Rangers miał wiele różnych sezonów, a w międzyczasie zmieniali się również producenci serialu, więc ja po prostu oglądałam inną serię niż ta, o której powstały książki. 

Ciekawostką jest, że serial po raz pierwszy został wyemitowany w 1993 roku, ale nowe odcinki powstają do dzisiaj. Aktualnie prawo do serialu posiada firma Hasbro. W poszczególnych sezonach zmieniały się postaci wojowników oraz oczywiście fabuła serialu. Jednak ogólny zarys jest taki, że grupa nastolatków pod postacią wojowników Power Rangers walczy ze złem. W tym celu używają odpowiedniego ekwipunku oraz Zordów- maszyn bojowych. 

Książki, o których wspomniałam to publikacje dla fanów serialu, w których mogą oni poczytać o Rangersach oraz wykonać wiele różnych zadań związanych z tymi bohaterami. 


"Power Rangers. Rocznik. Fakty, bohaterowie, wzywania" to dość obszerna publikacja z wieloma ciekawostkami na temat serialu. Czytelnicy znajdą tutaj m.in charakterystykę bohaterów, opowiadanie o ich przygodach oraz mnóstwo zadań do wykonania. Jest tu test, labirynty, różne schematy do uzupełnienia i wiele innych. Książka ma twardą oprawę, a na jej końcu znajdują się odpowiedzi do wszystkich zadań. 




Druga książka "Power Rangers. Zadania i wyzwania" jest nieco krótsza i ma miękką oprawę. W środku na miłośników serialu czeka wiele różnych aktywności- dobieranie cieni, szukanie odpowiedniego wojownika, kolorowanki, labirynty, szukanie różnic. Jest tu także test pozwalający określić, którym jesteś Rangerem oraz zadania, w których trzeba uzupełnić ilustracje naklejkami. Choć jest to książka z zadaniami, nie brakuje też ciekawostek na temat bohaterów serialu. 





Obydwie publikacje to książki przeznaczone typowo dla miłośników serialu. Dzieci, które nie znają Power Rangers raczej nie będą zainteresowane tymi tytułami. Natomiast te, które oglądają serial powinny być bardzo zadowolone, bo książki skonstruowane są w bardzo interesujący sposób. Fajnie połączono tutaj możliwość rozwiązywania zadań z okazją do poczytania o ulubionych bohaterach. 

Książki znajdziecie na stronie księgarni internetowej egmont-

Zadania i wyzwania- kliknij tutaj

Rocznik. Fakty, bohaterowie, wyzwania- kliknij tutaj


Komentarze

  1. Kiedyś oglądałam, ale przyznam, że nie była to moją ulubiona bajka. Fajnie, że książka jest w formie zabawy, np. kolorowanki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej