Pomysł na prezent- koszulka z fajnym nadrukiem!

Myśleliście już o prezentach świątecznych? Ja zawsze zaczynam gromadzić prezenty już w październiku. Nie lubię zostawiać tego na ostatnią chwilę, tylko zawsze rozkładam sobie na kilka tygodni, dzięki czemu mam czas na to, aby kupić rzeczy przemyślane, takie, które ucieszą moich bliskich. W tym roku szczególnie warto pomyśleć o prezentach wcześniej- myślę, że zakupy w dużej części przeniosą się do Internetu i w grudniu może być kiepsko z czasem realizacji zamówień. Muszę się Wam pochwalić, że ja większość prezentów mam już kupionych, zostały mi tylko drobne dodatki. 

Ciekawa jestem, czy wy też tak macie (i to jest pytanie do kobiet), że wszystkie prezenty są na waszej głowie? Począwszy od dzieci, poprzez rodziców, aż po przyjaciół i rodzinę od strony męża. U nas tak to właśnie wygląda- mąż kupuje prezent tylko dla mnie, natomiast całą resztą zawsze zajmuję się ja. Na szczęście zawsze mam mnóstwo pomysłów na zakupy i z reguły kupowanie prezentów nie sprawia mi trudności. Jednym z takich uniwersalnych pomysłów, który zawsze się sprawdza są wszelkie t-shirty. Bardzo lubię szczególnie takie, które pozwalają w jakiś sposób wyrazić charakter, czy zainteresowania osoby, którą obdarowuję. Lubię kupować koszulki z ciekawymi napisami, czy nadrukami, które są niestandardowe i przyciągają wzrok. Nie mogę pokazać Wam prezentów, które pozamawiałam dla bliskich, bo co niektórzy zaglądają na blog natomiast mogę Wam podpowiedzieć, że bardzo duży wybór takich ciekawych koszulek znajdziecie w sklepie Koszulkowy.pl .I przyznam się Wam, że kompletując zamówienia prezentowe w tym roku nie zapomniałam również o sobie. Postanowiłam sprawić sobie trochę radości i zamówić koszulki również dla siebie. 

Są dwie rzeczy bez których nie wyobrażam sobie życia- książki i kawa. Czytanie książek to moje hobby, które pozwala mi się zrelaksować i moja ogromna radość. Nie ma dnia, żebym nie przeczytała chociaż kilku stron. Kawę uwielbiam, działa na mnie odstresowująco, a jej picie jest takim moim małym rytuałem w ciągu każdego dnia. Bardzo się ciesze, że w ofercie sklepu udało mi się znaleźć koszulki, które przedstawiają właśnie te moje dwie życiowe przyjemności. 


"Jestem molem książkowym podróżuję między światami"- pod tym hasłem może się podpisać chyba każda osoba, która uwielbia czytać. Dzięki książkom możemy być w wielu miejscach bez ruszania się z domu. Ten napis idealnie oddaje istotę czytania i pokazuje jakie daje ono możliwości. 



"Tylko kawa może mnie uratować"- nawet nie wiecie ile razy w tygodniu to zdanie przychodzi mi na myśl. Kiedy mam do zrobienia tyle rzeczy, że nie wiem w co ręce włożyć, a dzieciaki dają nieźle popalić najpierw robię sobie mały reset- zaparzam kawę, wyciągam coś słodkiego i siadam na kilka minut delektując się ulubionym napojem i na spokojnie planując najbliższe czynności. To bardzo pomaga! 



Chyba nie ma t-shirtów, które bardziej by do mnie pasowały! 

Ogromnym plusem koszulek z Koszulkowy (oprócz oczywiście fantastycznych nadruków) jest ich świetna jakość. Bawełna jest solidna, a napisy bardzo trwałe. Mam już inne t-shirty z tego sklepu, używane od długiego czasu, prane dziesiątki razy, a wciąż wyglądają jak nowe. Napisy nie łuszczą się, a kolory nie blakną. Zdecydowanie są to koszulki, które mogę polecić z czystym sercem zarówno do kupienia na własny użytek, jak i na prezent. Co najważniejsze wybór jest ogromny i każdy znajdzie tam coś dla siebie. Ciekawą opcją są również prezenty personalizowane- w sklepie istnieje możliwość zaprojektowania koszulki z własnym nadrukiem. 

Jeśli szukacie ciekawego prezentu dla kogoś bliskiego, to zdecydowanie warto odwiedzić ten sklep internetowy. Taki prezent dobrany do zainteresowań, czy charakteru każdemu sprawi dużo radości. W ofercie znajdują się zarówno koszulki damskie, jak i męskie. Oprócz tego są tam też ubrania dziecięce, a także bluzy, kubki i poduszki. Każdy znajdzie coś dla siebie.


Komentarze

  1. U mnie to raczej ja się zajmuję prezentami.( 100% ) Dzieciom jest ciężko coś wybrać, bo wszystko mają, a nie jak My kiedyś. W tym roku nie robimy dużo prezentów, gdyż mamy pilne wydatki i to nie małe. Zazwyczaj robię rozeznanie miesiąc czy dwa wcześniej i kupuję, aby nie było, że coś nie dojdzie. Ten rok jest inni, więc jakoś z tym też inaczej. Zaczynam się rozglądać za prezentem dla dziecka. Mam nadzieję, że znajdę coś ciekawego. :-) Dla męża nie mam pojęcia co wybrać. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam koszulki z napisami - chociaż sama sięgam raczej po te typowo sarkastyczne...:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej