Zapach konwalii- nowość wydawnicza- recenzja

W ostatnich dniach przeczytałam kolejną nowość wydawniczą od Wydawnictwo Lucky, więc śpieszę dziś do Was z krótką recenzją.


Bohaterką książki jest Anna- młoda dziewczyna, maturzystka, zakochana i będąca w szczęśliwym związku ze starszym od siebie Mariuszem. Parę poznajemy w momencie wizyty w tetrze, gdzie przypadkiem spotykają Arę- artystkę, malarkę, która jest dawną przyjaciółką Mariusza. Spontanicznie Mariusz proponuje Arze i jej partnerowi Fabianowi wspólny wyjazd w Bieszczady. To jest część książki, która mi się najbardziej podobała- zima w górach, wieczorki w pensjonacie. Początkowo wydaje się, że związek Anny i Mariusza, jest idealny, taki, o jakim każdy marzy. Niestety jak to w życiu nie zawsze jest różowo, a nad zakochanymi zawisają czarne chmury. Przede wszystkim pojawia się Matylda- dawna miłość Mariusza i dziewczyna zdolna do wszystkiego. To przez jej intrygi Anna zaczyna być podejrzliwa w stosunku do ukochanego, a jej zazdrość nie wpływa dobrze na relacje pomiędzy zakochanymi. Nie pomaga również fakt, że do matury zostało coraz mniej czasu i Anna powinna skupić się na nauce.

"Zapach konwalii" to książka o miłości, o zazdrości, o uczuciach. Anna jest jeszcze młoda i niedojrzała, Mariusz to dorosły mężczyzna, który nieco inaczej postrzega pewne wydarzenia.
Chociaż jest to kontynuacja innej książki, spokojnie można ją przeczytać jako osobną powieść. Jest to bardzo lekka książka, bez większych efektów. Zachowanie głównej bohaterki może irytować, choć ja osobiście odnalazłam w niej swoje cechy sprzed kilku lat. Również zakochałam się bardzo młodo i teraz z perspektywy czasu wiem, że byłam podobnie niedojrzała jak Anna- też byłam zazdrosna, na szczęście nie wpłynęło to na relacje w moim związku i dziś jestem żoną faceta, z którym zaczęłam chodzić jeszcze przed osiemnastką;)
Książkę czyta się szybko i przyjemnie. Jeśli szukacie lekkiej, odstresowującej lektury, to być może właśnie "Zapach konwalii" okaże się trafionym wyborem. 

Kilka informacji o książce:
Autor: Danuta Korolewicz
Wydawnictwo: Lucky
Rok wydania: 2019
Okładka: miękka
Liczba stron: 352
Cena okładkowa: 34,90 zł
Książka na stronie wydawnictwa- kliknij tutaj


Komentarze

  1. Dzięki za recenzję. Sądzę, że po stresującym dniu ta książka pozwoli zapomnieć o smutku.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej