Tajemnica bursztynowej komnaty- powieść sensacyjna dla młodzieży

Kiedy byłam nastolatką uwielbiałam czytać książki kryminalne i detektywistyczne. Moją ulubioną serią były "Przygody Trzech Detektywów", pochłaniałam je wręcz nałogowo. Uwielbiałam ten dreszczyk emocji i to pracowanie umysłu na wysokich obrotach, aby rozwiązać zagadkę.
Bardzo się cieszę, że powstają kolejne tego typu książki dla dzieci i młodzieży, a jedną z nich Wam dzisiaj pokażę.


"Tajemnica bursztynowej komnaty" to nowość od wydawnictwa Siedmioróg. Określana jako powieść sensacyjno-przygodowa dla młodzieży. Głównym bohaterem jest Michał, młody detektyw, który dostaje od tajemniczego Hrabiego zagadkę do rozwiązania. W małej miejscowości na Kaszubach dzieją się dziwne rzeczy, a mieszkańcy są przerażeni. Nic dziwnego skoro główną rolę odgrywa tam straszna mgła i upiory. Do tego zdarzają się tajemnicze zaginięcia. Cała sytuacja przyciąga nie tylko młodego detektywa, ale także celebrytów i dziennikarzy. W dodatku Michał nie rozwiązuje zagadki sam- towarzyszy mu czternastoletnia kuzynka Magda, która przyleciała z Ameryki na wakacje w Polsce.
Gdybym czytała tą książkę jako nastolatka na pewno byłabym zachwycona. Jednak nastolatką już dawno nie jestem, więc nieco raziło mnie, że niektóre sytuacje są zbyt nierealne. Ale wiecie jestem dorosła i wyobraźnia już nie ta;) Książkę uważam za ciekawą pozycję dla młodzieży i na pewno za kilka lat podsunę ją moim chłopcom.



Kilka informacji o książce:
Autor: Tomasz Michałowski
Wydawnictwo: Siedmioróg
Rok wydania: 2018
Okładka: miękka
Liczba stron: 250
Cena: 20,63 zł
Książka na stronie wydawnictwa- kliknij tutaj

Komentarze

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej