Jaki był ten rok? Kilka słów o tym, co przyniósł nam 2023

 Nigdy nie robię żadnych podsumowań roku, ani tym bardziej postanowień, ale tym razem pokuszę się o kilka słów na temat tego, co przyniósł nam rok 2023. Był to rok wyjątkowy, który przyniósł  naszej rodzinie dużo dobrych zmian. Gdyby rok temu o tej porze ktoś powiedział mi jak potoczy się rok 2023 nigdy bym w to nie uwierzyła. Nie przypuszczałam, że w naszym życiu dokona się tak wielka rewolucja. 

DOM

Bez wątpienia największą zmianą jaka dokonała się u nas w 2023 roku była zmiana miejsca zamieszkania. Kiedy na początku roku podjęliśmy decyzję o sprzedaży mieszkania i kupieniu większego, nie przypuszczaliśmy, że wszystko potoczy się zupełnie inaczej. Mieszkanie, owszem sprzedaliśmy, jednak zamiast kupić większe, zupełnie niespodziewanie kupiliśmy duży dom na wsi. Spełniliśmy nasze marzenie o większej przestrzeni do życia, własnym kawałku ziemi, podwórku i osobnych pokojach dla naszych chłopców. Kupiliśmy piękny, klimatyczny dom, w którym mieszka nam się wspaniale. Przeprowadzka na wieś zapoczątkowała jednak dużą rewolucję- musimy teraz dojeżdżać 25 km do pracy i szkoły, co sprawia nieco trudności. W najbliższych miesiącach będziemy jednak myśleć w jaki sposób ułatwić sobie życie. 





RODZINA

Zmiany nastąpiły również w rodzinie. Moja siostra urodziła córeczkę Anielkę, która jest moją chrześnicą. Uwielbiamy to maleństwo i z ogromną przyjemnością obserwujemy, jak rośnie. Takie małe dziecko w rodzinie to ogromna radość! 

 

Nam również powiększyła się rodzinka- kiedy zamieszkaliśmy w nowym domu razem z nami zamieszkały dwa kociaki- czarno-biała Mięta oraz kolorowa Chrupka. Nawet nie przypuszczałam, że posiadanie kotów jest takie super! Nigdy nie byłam kociarą, a teraz nie wyobrażam sobie, by te dwie psoty nie kręciły mi się pod nogami. To prawda, że...dom bez kota to głupota!






PODRÓŻE

W tym roku podróżowaliśmy niewiele. Na wakacje wyjechaliśmy do Polanicy Zdrój, gdzie mieszkaliśmy w domku letniskowym. Zwiedziliśmy Polanicę, Kudowę i okolice, zdobyliśmy Szczeliniec Wielki. Po drodze odwiedziliśmy Opole, Kłodzko oraz Częstochowę. 






 

W jedną letnią sobotę odwiedziliśmy Warszawę, gdzie zwiedziliśmy Muzeum Ewolucji, Starówkę oraz Łazienki Królewskie. 


 

Pod koniec sierpnia natomiast wyjechałam na 3 dni do koleżanki mieszkającej w Toruniu. Jeden dzień spędziłyśmy w Gdańsku, gdzie przełamałam swój lęk przed kołem widokowym i miałam okazję zobaczyć piękno tego miasta nocą. Pierwszy raz od 16 lat jechałam pociągiem! To był bardzo udany wyjazd i prawdziwy reset od codzienności. 




KSIĄŻKI

W tym roku przeczytałam mniej książek niż w poprzednich latach, bo tylko 56. Nie wliczam w tą liczbę książek dla dzieci oraz tych, których nie doczytałam do końca. Na blogu opublikowałam 153 recenzje, z czego największą ilość stanowiły książki dla dzieci. Nadal publikuję również recenzje na portalu sztukater. Tam opublikowałam 65 recenzji. 

PRACA

W przypadku pracy ten rok nie przyniósł zmian. Nadal pracuję w żłobku i bardzo lubię swoją pracę. 

 

 Rok 2023 był dla mojej rodziny rokiem bardzo dobrym. Mam nadzieję, że nadchodzący 2024 będzie równie udany. 

Życzę, aby w tym Nowym Roku spełniły się Wasze marzenia. Niech to będzie rok pełen dobra, radości i pomyślności.

 

A Wam co dobrego przyniósł rok 2023?

Komentarze

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej