Notesy Greenmink- ekologiczne zeszyty dla każdego

 Jeśli śledzicie blog regularnie, to z pewnością wiecie, że mam okazję współpracować z kilkoma wydawnictwami. Jednym z nich jest bardzo przeze mnie lubiane i cenione wydawnictwo Jedność. Wydawnictwo to wydaje przepiękne książki dla dzieci, po które lubię sięgać z moimi chłopcami, a także z dziećmi w pracy. 

Jestem jednak ciekawa, czy wiecie, że w ofercie wydawnictwa znaleźć możemy nie tylko książki. Od jakiegoś czasu w wydawnictwie prowadzona jest również seria Greenmink, w ramach której wydawane są przepiękne notesy, planery, kalendarze, szkicowniki, a nawet przepiśniki. I nie są to zwyczajne produkty, jakich pełno w sklepach! Greenmink to produkty ekologiczne, produkowane z recyklingu, a więc mające nieco specyficzny wygląd. 


Tekturowe okładki notesów zdobione są ilustracjami oraz tłoczonymi napisami. Są estetyczne, oryginalne i przyciągające wzrok. W Greenmink znaleźć można różne rodzaje notesów- my mieliśmy okazję sięgnąć po notesy szyte nićmi. Mi najbardziej spodobała się okładka w kotki, Filipowi w czerwone kwiaty, zaś Kubie w zielone ptaszki. Tym samym dokonaliśmy sprawiedliwego podziału. Każdy wykorzystał notes według uznania- jako pamiętnik lub notatnik. Strony w notesach są kropkowane, co sprzyja estetycznemu prowadzeniu zeszytu i ułatwia pisanie. 

Pierwsze spotkanie z marką Greenmink okazało się bardzo udane. Ujęła mnie estetyka produktów oraz ich ekologiczny aspekt. Z pewnością sięgniemy po inne notesy z kolekcji. Filip upatrzył już sobie szkicowniki, ja zaś pod koniec roku na pewno sprawię sobie planer na przyszły rok. Myślę, że produkty te doskonale sprawdzą się również jako prezent. 


Zachęcam Was do zajrzenia na stronę wydawnictwa i przejrzenia oferty Greenmink- znajdziecie tam mnóstwo pięknych zeszytów. 


 

*Post powstał dzięki współpracy recenzenckiej z wydawnictwem Jedność.

Komentarze

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej