Gigantyczna porcja zabawy- nowy tom komiksu "Gigant poleca"

 Zaobserwowałam ostatnio u siebie dziwne zjawisko- im jestem starsza, tym mam większą ochotę na powrót do bohaterów bajek z mojego dzieciństwa. Oglądam bajki Disneya, szukam puzzli z tym motywem, a nawet...sięgam po komiksy z Kaczorem Donaldem. Uwielbiałam je w dzieciństwie i do dziś pozostał mi ogromny sentyment do Donalda, Myszki Mickey i innych bohaterów z ich otoczenia. I co najlepsze nie jestem w tym odosobniona, o czym świadczy fakt, że komiksy z kaczorem Donaldem nadal są wydawane! Właśnie ukazał się 228 tom książeczki "Gigant poleca". A najlepsze w tym wszystkim jest to, że Gigant wygląda zupełnie tak samo jak w czasach mojego dzieciństwa. Identyczna forma, taka sama grafika, a nawet ten charakterystyczny matowy papier. To niesamowite, że pomimo upływu tylu lat te komiksy zachowały swój dawny wygląd i nie zostały na siłę ulepszone. Krótko mówiąc są idealne i nic nie trzeba w nich zmieniać. 

W najnowszym tomie "Gigant poleca" jak zwykle znajdziecie mnóstwo zabawy dla dużych i małych. Jest tu 10 odrębnych komiksowych historyjek, których bohaterami jest Donald i jego siostrzeńcy, Myszka Mickey, Goofy i inni doskonale znani nam bohaterowie. 





Bardzo się cieszę, że i moi chłopcy zaczynają odkrywać uroki Kaczora Donalda i coraz częściej zdarza im się sięgać po komiksy, między innymi właśnie po Giganta. A dla wszystkich fanów tych publikacji wydawnictwo przygotowało niespodziankę- Giganta można zamawiać w prenumeracie, co oczywiście dużo bardziej opłaca się finansowo oraz sprawia, że na pewno nie przeoczymy żadnego numeru. 


Najnowszy komiks kupicie tutaj


 


Komentarze

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej