Klocki PlusPlus- czym są i czy warto kupić

Klocki to coś, co mój Filip dosłownie kocha. Inne zabawki mogłyby dla niego nie istnieć. Oczywiście numerem 1 są klocki Lego, ale Filip chętnie sięga także po wszelkie inne zestawy. Dlatego też z przyjemnością testujemy klocki innych rodzajów. W ostatnich dniach mieliśmy okazję wypróbować klocki PlusPlus.


Czym są klocki PlusPlus?
To klocki produkowane w Danii, wykonane z plastiku, pozwalające tworzyć modele przestrzenne. W zestawie wszystkie elementy mają jednakowy kształt.


Jeśli chodzi o opinię dotyczącą klocków w naszym domu jest ona bardzo podzielona. Filipowi się podobają i jego wyobraźnia pozwala mu na tworzenie różnych budowli. Potrafi spędzić przy klockach dłuższy czas, ale jednocześnie sam bardzo rzadko po nie sięga. Na Kubie klocki nie zrobiły żadnego wrażenia. Ja natomiast powiem Wam szczerze, że nie jestem przekonana do tego produktu. Za minus klocków uważam fakt, że wszystkie elementy są identyczne, różnią się jedynie kolorem. Osobiście z tych klocków nie potrafię nic zbudować.


Klocki PlusPlus są naprawdę malutkie- przeznaczone są więc dla dzieci od 5 roku życia. Dzięki małemu rozmiarowi ćwiczą u dziecka motorykę małą i precyzję. Łączą się łatwo, pod warunkiem, że dziecko ma już opanowane takie precyzyjne zabawy.


Bez wątpienia klocki PlusPlus rozwijają wyobraźnię i kreatywność. Dzieci są pod tym względem niesamowite i potrafią tworzyć naprawdę ciekawe budowle. Ja jestem tej cechy zupełnie pozbawiona i każda moja próba budowania z PlusPlus kończyła się fiaskiem. Filip natomiast tworzy drzewka, domki i autka.


Klocki PlusPlus zdobyły wiele prestiżowych nagród. W swojej ofercie mają kilkadziesiąt przeróżnych zestawów w wielu wariantach kolorystycznych. Do zestawów dołączone są instrukcje, dzięki którym możemy tworzyć konkretne modele.

Więcej o klockach możecie przeczytać na stronie internetowej- kliknij tutaj


Komentarze

  1. Bardzo ciekawy zestaw- nie mamy jeszcze takich- motoryka mała świetnie się w nich ćwiczy

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne klocki. Dla mojej córki na pewno by się spodobały ponieważ lubi konstrułować różne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej