Psierociniec- Niepiesek

Seria książek dla dzieci o intrygującym tytule "Psierociniec" interesowała mnie już od jakiegoś czasu. Kilkakrotnie widziałam te książki w bibliotece, zawsze jednak rezygnowałam z wypożyczenia na rzecz innych tytułów. Aż wreszcie stwierdziłam, że wypada już zapoznać się z "Psierocińcem". Zaczęliśmy nie do końca tak jak trzeba, bo od końca, ale jak się okazało nie ma to żadnego znaczenia.


"Psierociniec- Niepiesek"- to opowieść o piesku, który przez długi czas myślał, że jest kotem.W końcu jego rodzina to koty, on sam zamiast szczekać- miauczy, potrafi mruczeć i zachowuje się jak zwyczajny kot. I być może Niepiesek myślałby tak nadal, gdyby nie to, że u weterynarza odkrył szokującą prawdę- jest psem! Od tej chwili Niepiesek postanowił odkryć kim jest naprawdę i udowodnić sobie i innym, że prawdziwy z niego pies. Na swojej drodze spotkał wiele ciekawych postaci- Gang Niuchaczy, mieszkańców Psierocińca i jego opiekunkę, leśne zwierzęta. Przeżył wiele przygód- między innymi próbę lotu w kosmos i uratowanie zwierząt z rąk myśliwych.


Moje dzieci słuchały książki o Niepiesku z wielką uwagą, a Filip był wręcz zachwycony. On bardzo lubi takie ciepłe, zabawne, pełne przygód historie. Psierociniec bardzo mu się spodobał i na pewno przy najbliższej wizycie w bibliotece poszukamy poprzednich części.


Książka jest ładnie ilustrowana i pomimo sporej ilości tekstu nie nudzi małego czytelnika. Mi osobiście bardzo podobały się wplecione w fabułę krótkie, zabawne wiersze. "Psierociniec" zrobił pozytywne wrażenie i na mnie i na moich dzieciach. Podoba mi się, że w tej książce zaakcentowane jest to jak ważna jest rodzina, akceptowanie siebie i innych oraz szanowanie zwierząt.



Kilka informacji o książce:
Autor: Agata Widzowska
Wydawnictwo: Wilga
Rok wydania: październik 2018
Okładka: twarda
Liczba stron: 64
Cena: ok 18 zł
Książka na stronie wydawnictwa- kliknij tutaj


Komentarze

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej