Moje wygrane

Ostatnio znowu dopisało mi szczęście w konkursach, więc pochwalę wam się, co wygrałam:)

  • zestaw zabawek z kubeczkiem od Canpol babies- zadanie konkursowe polegało na opisaniu swojego dnia z dzieckiem. 
  •  torba Bobolider-konkurs polegał na tym, aby napisać jak zachęciłoby się inne mamy do pieluszek wielorazowych. Torba jest bardzo pojemna przydała nam się na wyjazd nad morze.
  •  Biblia dla dzieci od wydawnictwa Edycja Świętego Pawła- zadanie polegało na napisaniu dlaczego warto czytać dzieciom Biblię

  •  zestaw dżemów Stovit- brałam udział w kampanii na portalu Streetcom. Bardzo mądrze skasowałam sobie zdjęcie paczki, a po dżemach już nie ma śladu. Zniknęły w ciągu kilku dni, bo były przepyszne! Jeśli jeszcze nie znacie tej firmy, to naprawdę polecam.
  •  zestaw kosmetyków Sephora- wygrałam na portalu familie.pl-zadanie polegało na napisaniu życzeń dla swojej mamy


  • książka od wydawnictwa Babaryba- to właściwie wygrana Filipka. Zadanie polegało na posłuchaniu melodyjki i napisaniu z czym nam się kojarzy. Ja poprosiłam o odpowiedź Filipka i tym sposobem wygraliśmy:)  


  • Na portalu Rekomenduj.to dostałam się do kampanii  Colour Catcher-innowacyjnych chusteczek do prania. Paczka jeszcze do mnie nie dotarła, więc nic więcej póki co nie mogę powiedzieć
  • Wczoraj zostały też ogłoszone wyniki konkursu na Dzień dziecka organizowanego przez TVP ABC- Filipek wygrał lokomotywę z serii Tomek i przyjaciele za swoją kolorowankę:) 

Komentarze

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej