Moje wygrane

Znowu dopisało mi szczęście w konkursach. Po raz kolejny sprawdza się zasada, że jak nie wygrywam, to nie wygrywam, a jak się uda to od razu w kilku konkursach. Zobaczcie, jakie fajne nagrody udało mi się dostać!
W konkursie organizowanym przez forum abc zdrowie wygrałam książkę "Kobiety dyktatorów". Bardzo lubię literaturę tego typu, lubię czytać o niezwykłych kobietach, więc ta wygrana bardzo się przyda.


Na portalu familie.pl wygrałam płyn Linomag + dużo różnych próbek kosmetyków zarówno dla mnie, jak i dla dziecka oraz kolorowankę, kalendarzyk i oczywiście stertę ulotek;) W niewielkiej książeczce również ukryte są próbki- praktycznie na każdej kartce. O tej wygranej nawet nie wiedziałam (ten portal nie wysyła powiadomień do zwycięzców), więc wizyta kuriera bardzo mnie zaskoczyła. Pozytywnie oczywiście.







Kolejna wygrana wyjątkowo ucieszyła Filipka- udało nam się dostać maskotkę hipopotamka. Konkurs organizowany był przez markę Dada- wystarczyło wstawić fajne zdjęcie dziecka. Główną nagrodą była sesja zdjęciowa. A nagrody pocieszenia, czyli maskotki dostało aż 200 osób. Hipcio jest super, mięciutki, w łapkach i pupie ma taki groszek. Filipkowi się spodobał i od wczoraj śpi z nim w łóżeczku.




Ale to jeszcze nie wszystko! Zostałam również nagrodzona przez blogerkę Agnieszkę za aktywne komentowanie jej postów na blogu (klik). Zobaczcie, co do mnie dotarło. Bardzo dziękuję:)


W ostatnim czasie wymieniłam też opakowania z Lubisiów na zestawy Czuczu. Udało nam się zebrać wszystkie trzy rodzaje. Oczywiście Filip jest jeszcze na to za mały, ale szkoda nie skorzystać z promocji. A zestawy poczekają aż Filipek podrośnie. Nie mogę się doczekać jak już będzie rozwiązywał takie zagadki:)


Tyle moich wygranych, bardzo się z nich cieszę:) I oczywiście biorę udział w następnych konkursach...;)

A na koniec mój ostatni zakup. Kilka dni temu kupowałam w Biedronce body za 19,99 zł (za 2-pak), wczoraj zobaczyłam, że zostały ostatnie sztuki przecenione na 13,99 zł, więc skusiłam się na jeszcze jeden komplet. Lubię tą bajkę:D


Komentarze

  1. cieszę się, że przesyłka dotarła w całości i życzę kolejnych wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy Ty masz czas na wyszukiwanie i branie udziału w tych konkursach??:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej