Mama czyta- "Gorzki dar"

Czy książka o chorobie może być naładowana pozytywnymi emocjami? Trudno to sobie wyobrazić, prawda? Choroba sama w sobie kojarzy nam się z bólem, cierpieniem, łzami. Powiem wam szczerze, że niechętnie sięgam po taką tematykę. Wiadomo każdy chce być zdrowy, szczęśliwy, a czytając o chorych ludziach zawsze mam myśl- mnie też to może spotkać...
Wyjątkowo, kiedy przeczytałam opis książki "Gorzki dar" wiedziałam, że chcę to przeczytać. I nawet sobie nie wyobrażacie jak bardzo mnie ta książka zaskoczyła!


Autorka to Grażyna Zielińska, niezwykła kobieta! Opisuje ona swoje zmagania z chorobą, którą jest stwardnienie rozsiane. Choroba nieuleczalna, dla wielu po prostu wyrok. Pani Grażyna w swojej książce udowadnia, że z chorobą można żyć i to żyć pełną piersią! Ze stron opowieści aż bije pozytywna energia! Jest to jedna z najbardziej optymistycznych książek jakie zdarzyło mi się kiedykolwiek przeczytać. Czytając poczułam autentyczny przypływ dobrej energii i zobaczyłam swoje życie w zupełnie innym świetle. Trzeba doceniać to, co się ma! Każdą chwilę, każdy dzień, każdego człowieka na swojej drodze.
Pani Grażyna, kiedy usłyszała diagnozę-SM postanowiła, że się nie podda. Oswoiła chorobę i pogodziła się z nią, jednocześnie czerpiąc z życia pełnymi garściami. Pozytywne myślenie jest bardzo ważne dla osób borykających się z problemami zdrowotnymi. Ta książka powinna być lekturą obowiązkową dla każdej chorej osoby.
"Gorzki dar" tak mnie pochłonął, że przeczytałam go w jeden wieczór. Zwykle zasypiam po kilkunastu stronach książki, tym razem nie było o tym mowy. Chciałam czytać, czytać i czytać (wstawałam co chwilę z łóżka,żeby nie zasnąć;) ). Dawno już żadna książka tak mnie nie poruszyła.
Książka jest krótka, ma tylko 160 stron. Autorka opowiada nie tylko o swojej walce z chorobą, o dniu dzisiejszym, ale też często wraca do wspomnień z dzieciństwa. Bardzo ważne miejsce w jej życiu zajmuje Bóg i to pełne mu zaufanie jest bodźcem do szczęśliwego życia pomimo nieuleczalnej choroby.
Polecam Wam tą książkę z całego serca! A ja czekam na drugą część "Kryształowy dar", która ukaże się niebawem.

Kilka informacji o książce:
Wydawnictwo: Promic Wydawnictwo Księży Marianów
Autor: Grażyna Zielińska
Rok wydania: 2016
Oprawa: miękka
Liczba stron: 168
Cena: 18,90 zł, aktualnie 16,06 zł
Książka na stronie wydawnictwa: kliknij tutaj



Komentarze

  1. Niezwykła książka. Zaciekawiłaś mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Wreszcie jest mój Kryształowy Dar. Zachęcam do lektury. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polub nas na Facebooku:)

Moje zdjęcie
Aneta S.
Mama Filipa (ur.2013 r.) i Kubusia (ur.2015 r.). Miłośniczka książek, zarówno tych dla dzieci, jak i literatury dla dorosłych. Fanka zabaw kreatywnych, puzzli i wycieczek po Polsce. Żłobkowa ciocia, która kocha swoją pracę:)

Archiwizuj

Pokaż więcej

Etykiety

Pokaż więcej